пʼятницю, 24 вересня 2021 р.

 Для того, щоб кожен новий день був наповнений яскравими враженнями, новими знаннями й бажанням так жити постійно, необхідно вести здоровий спосіб життя. Що ж собою являє такий спосіб життя та як до нього прийти? А все дуже просто: потрібно лише дотримуватися кількох основних правил, які з часом увійдуть у вашу звичку. Тоді ви, навіть того не помічаючи, кожен день будете набиратися все більше й більше життєвих сил і здоров’я.

По-перше, для того, щоб життя наповнювалася здоров’ям, а сили з кожним днем ​​прибувало все більше й більше, необхідно скласти не тільки правильний режим харчування, але й розробити правильне меню. Зі щоденного меню потрібно повністю виключити всі продукти, які містять шкідливі добавки та консерванти. Також виключити жирне, смажене, копчене, менше їсти солоного й назавжди забути про фаст-фуди. Замість цього ввести в щоденне меню трохи більше свіжих овочів і фруктів, злаків, мюслів, каш і сиру.

На початку, звичайно ж, буде складно перебудуватися. Але трохи сили волі й маса нової енергії та позитивних емоцій від правильного харчування перенесе вас у нове життя, сповнене здоров’я та сил.

Мої учні гарно засвоїли цей урок.

 Погляньте на малюнки та наш фотовернісаж " Мій здоровий сніданок"

 як підсумок тижня "Бережемо здоров'я".






Немає коментарів:

Дописати коментар