неділя, 11 грудня 2016 р.

  При підготовці та проведенні особистісно орієнтованих уроків, учитель має розв’язати наступні завдання:
- гармонійно поєднати пізнання, практичну діяльність та спілкування на уроці;
- застосовувати різноманітні форми та методи навчальної діяльності, які забезпечать використання суб’єктного досвіду учнів;
- створити атмосферу зацікавленості кожного учня в індивідуальних та колективних результатах роботи;
- учень засвоює зміст освіти переважно під час активної діяльності.
Для підвищення ефективності на особистісно орієнтованому уроці необхідно використовувати діалогічні методи навчання. Учні повинні не лише сприймати інформацію вчителя, а співпрацювати з ним, висловлювати свої думки, своє розуміння змісту навчального матеріалу, обговорювати пропозиції інших, тобто брати активну участь у розв’язуванні поставлених проблем.



Немає коментарів:

Дописати коментар