неділя, 31 травня 2020 р.


  •  Ось і  закінчили мої ластів’ята початкову школу, а це не так і мало, бо є міцний фундамент, на якому закладатиметься надбудова знань, умінь, навичок, які необхідні у житті .Починаються великі літні канікули, а потім всі діти прийдуть у п’ятий клас, де на них чекатимуть нові предмети, нові вчителі, які стрінуть вас з теплом і любов’ю і поведуть у чарівну Країну Знань. А сьогодні ми прощаємось з початковою школою. І хоч будемо і далі разом, в одній школі, але окремо... На вас чекають нові горизонти! А в житті завжди так: є час зустрічей і час розлук Людина щоразу стає перед новою проблемою, щоб вирішити її і далі жити, вирішувати нові проблеми. Пам’ятайте лише одне: не бійтеся нового, йдіть сміливо і впевнено, багато працюйте, бо праця — це запорука успіху! Знання — це найлегша ноша, яку доведеться вам нести у житті! Будьте, діти, здорові й щасливі у своєму житті!






І як оберіг візьміть із собою в життя 
моє благословення, 
мої напутні слова.      
       
                       Дорогі мої діти, мої ластів’ята,
                        Встало сонце яскраве і світ заяснів!
                        Я безмежно щаслива і дуже багата:
                        Скільки ж дочок у мене і скільки синів!
                        Як же швидко ці роки чотири промчали!
                        Перші кроки сміливі робити до знань,
                        Жити праведно й чесно вас, любі, навчала,
                        Перепони долати в житті без вагань.
                        Швидко роки пролетять, ніби птахи,
                        Прийде ваш час вирушати в світи,
                        Та не забудьте дороги до хати,
                        Де народились, навчались, росли!
                        Нині ж від мене та нашого класу
                        Ви летите назавжди.
                        Що побажати вам, любі малята,
                        Милі й кохані мої?
                        Щастя, удачі, друзів, здоров’я
                        Вам, мої дітки, бажаю.
                        Хай всі нещастя, недоля і горе
                        Вас за сім миль обминають.
                        Вас чекає у школі життя веселкове,
                        Не лякайтесь нового, сміливо ідіть!
                        Вчителі вас зустрінуть привітно, чудово,
                        Тільки ж ви всі предмети старанно учіть!
                         Радість і щастя, удачу і успіх
                         Всі ви в дорогу візьміть,
                         Діти мої, лебедята маленькі,
                         Сміливо і гордо летіть!


Як багато зірок на небі! 
Де вона – твоя зірка щастя?
Шукайте її!
Не зупиняйтеся!
Не згубіться на нашій землі!
Ви злітайте у вись всім на диво,
Вмійте жити й творити красиво!





Немає коментарів:

Дописати коментар